//musiikki: Beyoncé - Crazy in Love

HEI IHMISET: NYT ON VAPPULOMA! \o/

Tää lyhyt loma tuli kyllä nyt tarpeeseen. Oon aika väsyny. Eilen mun ois pitäny imuroida äidin auto. Ajattelin puoli seitsemältä, että levähdän puoli tuntia ja menen sitten seitsemältä sitä autoa imuroimaan. No, kaaduinpa sitten sohvalle ja heräsin puoli yhdeksältä.

Kiva, kiva. Olin vielä aikonu mennä kylällekki.

Mut voi ei. Loman jälkeen meillä on koko toukokuu täynnä kokeita. Oli yksi semmonenki viikko jolloin oli joka päivälle koe. Et jee. +___________+

Jeah, i'm sex machine! o7 Anskunetteni vain tajuaa tän. Se yritti puhua mulle syvällisiä, mutta en mä kuullu sitä, kun olin vaan seksikone. ': D

Mut VAPPULOMA! Mieti! Kohta on jo KESÄLOMA! O_____O

Kasiluokka on menny kyllä aivan ylinopeesti.

....

....

Kohtahan mä oon jo vanhakurppana. ;O